Financiële (online) administratie + tussentijds inzicht
Als ondernemer wilt u natuurlijk niet achteraf weten hoe het jaar is gegaan, maar vooral tijdens. Dus krijgt u (bij het plus/complete pakket) een gratis inlogcode waarmee u elke periode zelf de cijfers op een overzichtelijke wijze kunt inzien met behulp van grafieken en diagrammen. Niets ingewikkelds, gewoon overzichtelijk.
Het cijferoverzicht is niet het belangrijkste. Het is een uitgangspunt voor ons gesprek, waarin we het overzicht doornemen, vooruitblikken en samen sparren over uw onderneming en alles wat daarbij komt kijken.
Ook kunnen wij uw voorlopige aanslagen/teruggaven in de gaten houden, zodat u aan het eind van het jaar niet bij hoeft te betalen aan de Belastingdienst.
Wilt u zelf de administratie voeren?
Wij richten de administratie dan zodanig in, dat het u weinig tijd kost. De bank wordt gekoppeld, inkoopfacturen worden gescand. Gemak, gebruiksvriendelijk, maar wel altijd het overzicht.
Wilt u dat wij de administratie voor u voeren?
De inkoopfacturen, verkoopfacturen en bonnen levert u indien mogelijk gescand aan en we maken gebruik van een bankkoppeling. De kosten kunnen dan namelijk beperkt blijven, terwijl u geen zorgen meer heeft om de administratie.
